lördag 10 november 2012

Godmorgon lördag!

Så var det helg igen och klockan åtta var det dags att gå upp. Hunden är lite av en periodare och ibland får hon för sig att hon ska upp och ut tidigt. Så imorse vaknade jag av att jag hade en strumpa i ansiktet och Agiras svans som slog som en trumpinne mot sängkanten.

Bara att gå upp, ladda kaffebryggaren med 5 koppar, tända ett par ljus och just ja, jag har provat ett nytt bröd, köpebröd dock men ändå. Rejält mindre kolhydrater och gott var det. Så det fick bli toast till frukost. Brödet är från Carbzone för er som har lust att veta det. Kanske inte är så nytt bröd egentligen men jag har aldrig provat det förut.

Och ikväll tror jag vi ska laga en rätt vi inte gjort sedan i våras - Malfatti! Jag glädjer mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar