lördag 18 februari 2012

Har skurat köket...




och rensat lite i hyllorna. Vårat otroligt omoderna men mysiga kök. Har gjort pumpakärnorcrackers också som jag tänkte visa sen. Marco har stenkoll på när saker går ut på datumet och när jag stod å mixade kärnorna så fick jag höra att de hade gått ut 2011-08-11... Köpte de i julas. Jaja... Tapenaden som står i hyllan går tydligen ut om några dagar så jag lassa i lite av det i smeten också. Det skall tilläggas att det även är Marco som packar upp alla varor när vi handlat. Rätt sak på sin plats och även då brukar han tala om om det är några varor som snart går ut på datumet. Kul det där tycker jag.

Här är en bild på det finaste jag har i mitt kök, en av mina burkar:
Ikväll ska vi äta fläskkarré (underskattad del av grisen) och fänkålssallad!

1 kommentar:

  1. hihi ni verkar ha boat in er ordentligt! Ha en mysig kväll:)

    SvaraRadera