måndag 26 mars 2012

För den oinvigde...

ser man kanske inte att röjningsarbetet ens har börjat. Men om man vet hur det har sett ut i det sista i Casa Spångtorps trädgård så kan man se att vi kommit en liten bit i vart fall.

De stora stockarna har vi snott från kasen som vi ska klyva till ved, eventuellt måla och göra till en sittgrupp.
Vad tycker ni?

Sly på hög

Backen som är under förvandling

Krattad slänt. Ovanför finns en liten igenslammad damm som jag tänkte få liv i

Inne bland stenarna bor ormarna. Min största skräck och det jag fasar med att sommaren kommer

Halv röjd slänt, lat groda och liten Agira

Hunden håller koll så det går rätt till

Jag va efterklok och ångrar nu att jag inte tog foton hur det såg ut innan vi började men nu får ni halvvägsbilder. To be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar